01000001 01111010 00100000 01100001 01100111 01111001 00100000 01101110 01100101 01101101 00100000 01100001 00100000 01101101 01100001 01110100 01100101 01101101 01100001 01110100 01101001 01101011 01100001 00100000 01101110 01111001 01100101 01101100 01110110 11000011 10101001 01110100 00100000 01101000 01100001 01110011 01111010 01101110 11000011 10100001 01101100 01101010 01100001

               41 7A 20 61 67 79 20 6E 65 6D 20 61 20 6D 61 74 65 6D 61 74 69 6B 61 20 6E 79 65 6C 76 E9 74 20 68 61 73 7A 6E E1 6C 6A 61

Szolgáltatáscsomagok

A csomagok segítenek kiválasztani a megfelelő támogatást.

Alap IT támogatás – Bronze csomag

Ajánlott: mikrovállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak.

Tartalom:

• Munkaállomások alapszintű karbantartása (3 gépig)
• Operációs rendszer és szoftverek frissítése
• Alap hálózati beállítások (pl. router konfiguráció)
• Rendszeres távoli támogatás (havi 2 óra)
• Havi egyszeri adatmentés ellenőrzés
• Telefonos és e-mailes támogatás

Előny: Alacsony havi költség, gyors távoli segítség, megelőző karbantartás. Ez egy belépő szintű csomag, ahol a ráfordított idő viszonylag kevés, és a távoli támogatás dominál. Versenyképes ár azoknak, akiknek fontos a rendszeres alapkarbantartás.

Üzleti IT támogatás – Silver csomag

Ajánlott: kisvállalkozásoknak, irodai környezetbe.

Tartalom:

• Szerver telepítése, frissítése és karbantartása (1 db szerver)
• Munkaállomások teljes körű támogatása (max. 10 gépig)
• Adatmentési megoldások tervezése és bevezetése
• Rendszeres monitoring és hibamegelőzés
• Havi helyszíni kiszállás (1 alkalom, Jászberény és környéke)
• Távoli támogatás (havi 5 óra)

Előny: Biztonságos működés, adatvédelem, személyre szabott üzemeltetés. Már szervert is tartalmaz, valamint havi helyszíni kiszállást. Ajánlott kis irodai környezet informatikai üzemeltetésére, megelőző karbantartással és adatmentéssel.

Teljes körű IT menedzsment – Gold csomag

Ajánlott: közepes cégeknek, komplexebb rendszerekkel.

Tartalom:

• Több szerver üzemeltetése (fizikai és/vagy virtuális környezetben)
• Hálózati eszközök konfigurálása (switch, tűzfal, VPN)
• Felhasználók és jogosultságok kezelése (pl. Active Directory vagy workgroup)
• Automatizált biztonsági mentési rendszer kialakítása
• Rendszeres helyszíni támogatás (2 alkalom / hó)
• Prioritásos hibaelhárítás és állandó elérhetőség
• Dokumentáció és havi állapotjelentés

Előny: Komplex rendszerek megbízható kezelése, folyamatos rendelkezésre állás, magas biztonság. A rendszer bonyolultsága, a kiszállások gyakorisága és a nagyobb rendelkezésre állás miatt ez egy magasabb szintű szolgáltatás.